Όπως αναφέρει ο Δήμος Καισαριανής “αυτή την ώρα έξω από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, η Δημοτική Αρχή και εκπρόσωποι μαζικών φορέων της πόλης εκφράζουν την απαίτησή τους να συνεχιστεί χωρίς άλλα εμπόδια το έργο αναβάθμισης του Θυσιαστηρίου της Λευτεριάς.
Γιατί η επόμενη μέρα θα έρθει για αυτόν τον πλέον εμβληματικό ιστορικό τόπο της Αττικής, κόντρα στα συμφέροντα των λίγων που εξυπηρετούν την εγκατάλειψη, τα σκοτάδια και την υποβάθμιση, που αποτελεί μόνιμα και το υπόβαθρο της εμπορευματοποίησης. Είναι γνωστά τα πολλά παραδείγματα που ό,τι θέλει το κράτος να ιδιωτικοποιήσει, πρώτα το υποβαθμίζει και το απαξιώνει“.
“Για άλλη μια φορά μαζί με τους κατοίκους της Καισαριανής θα κάνουμε το επόμενο βήμα στην παραπέρα απόδοση του χώρου του Σκοπευτηρίου, ελεύθερο στον λαό και τις ανάγκες του και έτοιμο να υποδεχτεί τα συγκλονιστικά ιστορικά φωτογραφικά ντοκουμέντα.
Ευχαριστούμε το σύνολο των μαζικών φορέων της πόλης για τα μηνύματα στήριξης και συμπαράστασης στον αγώνα ολοκλήρωσης του έργου, την παρουσία τους σήμερα στην εκδίκαση της προσφυγής ενάντια στο έργο” συνεχίζει η ανακοίνωση του δήμου σε αναμονή της εκδίκασης \ απόφασης του διοικητικού Εφετείου
Θα επανέλθουμε
Δείτε live __
Ο δήμαρχος Καισαριανής αποκαλύπτει ψευτιές “πρόθυμων” & Σια για το έργο αναβάθμισης του Σκοπευτήριου













