Ένταση της ταξικής πάλης
με αντικαπιταλιστική αντιμονοπωλιακή συμμαχία
με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ μπροστά
Στο συλλαλητήριο των συνδικάτων στη ΔΕΘ, στην πλατεία ΧΑΝΘ, στη Θεσσαλονίκη παρευρίσκεται ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.
Σε δήλωσή του ανέφερε τα εξής:
«Αρνούμαστε την κοροϊδία και τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης. Αρνούμαστε τις ψεύτικες υποσχέσεις, τους Μεσσίες, τους διάφορους των άλλων κομμάτων της συστημικής αντιπολίτευσης. Έχουμε εμπιστοσύνη μόνο στις αστείρευτες λαϊκές δυνάμεις και στην πάλη για την ανατροπή συνολικά της αντιλαϊκής πολιτικής, αυτού του σάπιου κράτους και του διεφθαρμένου συστήματός τους.
Στα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης, που είναι μέτρα διαρκείας, με πιο πρόσφατο τις 13 ώρες δουλειάς σε έναν εργοδότη για τους σύγχρονους σκλάβους απαντάμε με ένταση της ταξικής πάλης, με ταξικό αγώνα διαρκείας, με αντικαπιταλιστική αντιμονοπωλιακή συμμαχία με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ μπροστά».
Χ. Ουντά: Ο λαός της Παλαιστίνης συνεχίζει τον αγώνα ενάντια στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ

«Ο λαός της Παλαιστίνης δεν δέχεται καμία συμφωνία για προσφυγιά χωρίς επιστροφή», τόνισε ο Χετέμ Ουντά, πρόεδρος της Παλαιστινιακής Παροικίας Θεσσαλονίκης, μιλώντας στο συλλαλητήριο των συνδικάτων στη ΔΕΘ, στην πλατεία ΧΑΝΘ, στη Θεσσαλονίκη, με τους συγκεντρωμένους να τον υποδέχονται, φωνάζοντας το σύνθημα «Λευτεριά στην Παλαιστίνη!».
Όπως είπε, πιο συγκεκριμένα «ο αγώνας συνεχίζεται ενάντια στο κράτος του Ισραήλ που με τη γενοκτονία θέλει να κατακτήσει τη Λωρίδα της Γάζας», ξεκαθαρίζοντας πως «δεν θα το καταφέρει!».
«Παλεύουμε για να σταματήσει η γενοκτονία», συνέχισε και απαίτησε: «Να ανοίξουν οι δίοδοι για να περάσει η βοήθεια». «Συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη. Έχουμε την αλληλεγγύη των λαών όλου του πλανήτη», πρόσθεσε, στο τέλος.

Σε εξέλιξη το μεγάλο συλλαλητήριο των εργατικών Συνδικάτων στη ΔΕΘ στην πλ. ΧΑΝΘ στη Θεσσαλονίκη.
Εργάτες, αγρότες, αυτοαπασχολούμενοι, νέοι και γυναίκες διαδηλώνουν με σύνθημα «Δύναμή μας η οργάνωση, δρόμος μας η ανατροπή – Καμία θυσία για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων και τα γεράκια του πολέμου».
Συνδικάτα εργαζομένων από κλάδους της βιομηχανίας, του εμπορίου, του επισιτισμού, των τηλεπικοινωνιών, της υγείας κ.α. έχουν πάρει τη θέση τους δίπλα από τα μπλοκ των διαδηλωτών από τους γύρω νομούς που κατέφτασαν μαζικά.
- Απαιτούν να μπουν στο προσκήνιο οι δικές τους ανάγκες και όχι τα κέρδη των λίγων και δίνουν μαχητική και ξεκάθαρη απάντηση στην κυβέρνηση, που με το «καλάθι» της στη ΔΕΘ φέρνει νέα προνόμια για τους επιχειρηματικούς ομίλους και ένταση της εκμετάλλευσης για τους εργαζόμενους.
- Βγάζουν στο προσκήνιο την αγωνιστική διεκδίκηση κόντρα στην πολιτική που θυσιάζει τη ζωή του λαού και δίνουν τον τόνο για την αποφασιστική κλιμάκωση, για την οργάνωση απεργιακής κινητοποίησης μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη από τα συνδικάτα, ενάντια στο τερατούργημα της 13ωρης σκλαβιάς που φέρνει η κυβέρνηση.
Με τα εργατικά σωματεία ενώθηκε η πανελλαδική συγκέντρωση των συνταξιούχων

Μεγάλη πορεία με τα μπλοκ των σωματείων τους πραγματοποίησαν οι συνεργαζόμενες συνταξιουχικές οργανώσεις ώστε να διαδηλώσουν μαζί με τα εργατικά σωματεία στη ΔΕΘ.
Νωρίτερα, πραγματοποίησαν πανελλαδική συγκέντρωση στον Λευκό Πύργο, όπου, οργανωμένα μέσα από τα σωματεία τους, έδωσαν δυναμικό «παρών» συνταξιούχοι από όλη την Ελλάδα, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής των Συνεργαζόμενων Συνταξιουχικών Οργανώσεων. Οι συνταξιούχοι διαδήλωσαν και απαίτησαν ουσιαστικές αυξήσεις, απέναντι στην κοροϊδία της κυβέρνησης.

Η συγκέντρωσή τους ξεκίνησε με πολιτιστικό δρώμενο, ενώ ακολούθησαν χαιρετισμοί και η κεντρική ομιλία από τον Δήμο Κουμπούρη, πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συνταξιούχων ΙΚΑ.
Ο Δ. Κουμπούρης, μεταξύ άλλων σημείωσε: «Μόνο με τον αγώνα μπορούμε να κατακτήσουμε και πρέπει να κατανοηθεί βαθιά αυτό (…) Είμαστε στον δρόμο του αγώνα και πρέπει να προσέξουμε, γιατί οι μέρες που έρχονται θα είναι πιο θλιβερές αν δεν βγούμε στον δρόμο… Γιατί θα θυσιάσουν τις ανάγκες μας στην πολεμική οικονομία (…) γιατί έρχονται και νέα μέτρα, όπως αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης (…) στόχο έχουν να μειώσουν και τις κρατικές δαπάνες για την κοινωνική ασφάλιση!Πρέπει να δημιουργήσουμε ένα κίνημα ενωτικό ανεξάρτητα από τα συμφέροντα που υπηρετούν την κυβερνητική εναλλαγή (…) Να δουλέψουμε αποφασιστικά και οι συγκεντρώσεις που κάνουμε να γίνουν εφαλτήριο να μπουν κι άλλοι συνταξιούχοι στον αγώνα, στον αγώνα για να απολαμβάνουν τη ζωή οι πραγματικοί παραγωγοί του πλούτου, η εργατική τάξη, οι συνταξιούχοι, η νεολαία μας (…) Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα και συνέπεια!».













