Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας, μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε το σχέδιο για το κλείσιμο 204 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ.
Προηγήθηκε το πρωί κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό. Χθες, ο Γρ. Σκλήκας συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη με βουλευτές της ΝΔ οι οποίοι τον επέκριναν έντονα, κατά την γνωστή τακτική της αναζήτησης μιας «Ιφιγένειας» για να βγει «λάδι» η κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση αξιοποίησε την παραίτηση του κ. Σκλήκα για να αποφύγει την ευθύνη της ενημέρωσης και της απόφασης για το κλείσιμο των 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ, κατήγγειλε ο βουλευτής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης για την αναβολή της σημερινής συζήτησης στη Βουλή με θέμα τα ΕΛΤΑ και το κλείσιμο των καταστημάτων τους.
«Η κυβέρνηση δεν μπορεί ν’ αποφύγει την οργή και την αγανάκτηση του λαού, πρέπει να αποφασίσει να απολογηθεί και να πάρει πίσω αυτή την απόφαση άμεσα, να λειτουργήσουν τα ΕΛΤΑ και να προσφέρουν τις υπηρεσίες που πρέπει να προσφέρουν στον λαό όλης της χώρας», πρόσθεσε.








