Την κυβερνητική φιέστα που είχε στηθεί για τα εγκαίνια μονάδας του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου από τον υπουργό Υγείας ακύρωσαν με τη θαρραλέα στάση τους, οι μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου της πόλης.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές κλήθηκαν από τη διεύθυνση του σχολείου να πούνε τα κάλαντα στο Κέντρο Υγείας, χωρίς οι ίδιοι να γνωρίζουν την παρουσία του υπουργού.
Οι μαθητές αντικρίζοντας την κουστωδία της κυβέρνησης, αλλά και όλη την κατάσταση, με τους γονείς τους και τους αγρότες να διαδηλώνουν και την αστυνομία να τους εμποδίζει, αντέδρασαν και γύρισαν την πλάτη αποχωρώντας από την στημένη κυβερνητική φιέστα!
Σε ανακοίνωσή του το ΤΣ Φλώρινας της ΚΝΕ χαιρετίζει τους μαθητές του Μουσικού σχολείου που γύρισαν την πλάτη στην κυβερνητική φιέστα στο Αμύνταιο και σημειώνει: «Οι μαθητές μαζί με τους γονείς τους στάθηκαν στο πλευρό των αγωνιζόμενων αγροτών που δίνουν μάχη επιβίωσης, σπάζοντας ακόμη μια φορά τον κοινωνικό αυτοματισμό που καλλιεργείται, αναδεικνύοντας ότι ο αγώνας τους είναι αγώνας όλης της κοινωνίας».
«Για ακόμη μια φορά η κυβέρνηση πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη, μαθητές – αγρότες έδειξαν ότι δεν θα πούνε και ευχαριστώ για τα αυτονόητα την ώρα που στην περιοχή ο λαός βιώνει την τεράστια ανεργία και το πανάκριβο κόστος ζωής, απόρροια της πράσινης μετάβασης και της απολιγνιτοποίησης, την εμπορευματοποιημένη υγεία και παιδεία», σημειώνει το ΤΣ Φλώρινας της ΚΝΕ και καταγγέλλει «την διεύθυνση του σχολείου καθώς και την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη φιέστα στις πλάτες των μαθητών, καθώς οι ίδιοι οι μαθητές και οι γονείς τους δεν πληροφορήθηκαν εξ αρχής με ποιον σκοπό θα επισκεφτούν το κέντρο υγείας!».
Πηγή: 902.gr











