Τη νέα προσπάθεια έντασης της κρατικής καταστολής, με την απαράδεκτη παρουσία και την επέμβαση αστυνομικών δυνάμεων στο χώρο του Πολυτεχνείου ΑΠΘ, καθώς και την προσαγωγή δεκάδων φοιτητών «στο σωρό» καταγγέλλουν οι ΤΟ Πανεπιστημίων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στην Κ. Μακεδονία.
Αφού στήθηκε σκηνικό επεισοδίων στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, τα ΜΑΤ μπήκαν μέσα στον χώρο του Πανεπιστημίου και έκαναν δεκάδες προσαγωγές.
«Όλα αυτά, αποτελούν ένα ακόμη επεισόδιο στην προσπάθεια της κυβέρνησης να κατασυκοφαντήσει και να χτυπήσει το οργανωμένο φοιτητικό κίνημα, τη συλλογική οργάνωση και διεκδίκηση. Για μια ακόμη φορά αξιοποιούνται προβοκατόρικες ενέργειες, από ομάδες που δεν έχουν καμία σχέση με τους φοιτητές , μια μέρα μάλιστα πριν τις φοιτητικές εκλογές. Έχουν ευθύνη επίσης όσες πολιτικές δυνάμεις έχουν προσφέρει τα κατάλληλα ”άλλοθι” για να κατασκηνώνουν τα ΜΑΤ στα πανεπιστήμια», σημειώνουν οι ΤΟ του ΚΚΕ και της ΚΝΕ.
«Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να σκεφτούν ποιοι ευνοούνται από τέτοια περιστατικά που αποτελούν βούτυρο στο ψωμί των σχεδίων της κυβέρνησης για την προώθηση του Πανεπιστημίου ΑΕ. Με τη μαζική τους συμμετοχή στις αυριανές φοιτητικές εκλογές, με ψήφο στην” Πανσπουδαστική ΚΣ” μπορούν να μπλοκάρουν τα σχέδια τους, να στείλουν μαζικό μήνυμα καταδίκης της κυβερνητικής πολιτικής!», προσθέτουν οι ΤΟ Πανεπιστημίων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ.
Πηγή: 902.gr










