«Εάν η Κούβα δεχθεί επίθεση, θα ασκήσει το δικαίωμά της στη νόμιμη άμυνα», αναφέρει σημερινή ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών της Κούβας, εν μέσω πληροφοριών ότι οι ΗΠΑ αξιολογούν την απειλή των drones της νήσου, κάτι που, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Axios.
Ουσιαστικά το δημοσίευμα αποτελεί μία πρόγευση για προσχήματα που μπορούν να αξιοποιήσουν οι εγκληματίες για να πραγματοποιήσουν την όποια ιμπεριαλιστική επέμβαση στην Κούβα.
«Η αντικουβανική προσπάθεια με σκοπό την αιτιολόγηση, χωρίς καμία δικαιολογία, μιας στρατιωτικής επίθεσης κατά της Κούβας εντείνεται ώρα με την ώρα, με κατηγορίες όλο και πιο αναληθείς. Οι ΗΠΑ είναι η επιτιθέμενη χώρα. Η Κούβα, η χώρα που δέχεται την επίθεση, προστατευμένη από την αρχή της νόμιμης άμυνας», δήλωσε από την πλευρά του ο υφυπουργός Εξωτερικών Κάρλος Φ. ντε Κόσιο.








