Με έναν πρωτόγονο, βλακώδη αντικομουνισμό ο παρουσιαστής – δημοσιογράφος της κρατικής ΕΡΤ (και καλοταΐσμένος με αργομισθίες) Κώστας Παπαχλιμίντζος, ανέλαβε να …συνετίσει τον δήμαρχο Πάτρας γιατί κατέβασε από τα σχολεία της πόλης του, τις πλάκες χορηγίας των τραπεζών για κάποια ψίχουλα που έδωσαν σε ανακαινίσεις σχολικών συγκροτημάτων στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».
Ναι, οι τράπεζες που πήραν δεκάδες δισ. από το λαό (την ώρα που ο λαός δυστυχούσε και υπέφερε), οι τράπεζες που απολαμβάνουν ειδικό φορολογικό καθεστώς την ώρα που τα λαϊκά νοικοκυριά προσπαθούν να επιβιώσουν, οι τράπεζες που καταγράφουν τρελά κέρδη (μετρούν κέρδη περισσότερα από 1 δισ. οι τράπεζες μέσα στο πρώτο ενιάμηνο του 2025), οι τράπεζες που αρπάζουν τα σπίτια του κοσμάκη και με τη βοήθεια της κυβέρνησης και κάποιων καλοταϊσμένων δημοσιογράφων προσπαθούν ξεπλυθούν και να προβάλλουν κοινωνικό πρόσωπο.
Ο δήμαρχος Πατραίων, καλεσμένος στην εκπομπή των Κ. Παπαχλιμίντζου – Κατερίνας Δούκα, παρότι έτυχε μιας απαράδεκτης «φιλοξενίας», απέδειξε και με τη στάση του και με το λόγο του γιατί τον εμπιστεύονται οι πολίτες της Πάτρας και κάνει όλα τα ζαγάρια (δημοσιογραφικά και μη) του συστήματος να λυσσάνε. Είπε τα αυτονόητα: για τις ανακαινίσεις που πρέπει να τις κάνει το κράτος και όχι οι τράπεζες η κερδοφορία των οποίων «είναι στις πλάτες του λαού μας», για τον κόσμο που χάνει τα σπίτια του από τους πλειστηριασμούς που κάνουν οι τράπεζες κλπ.
«Αν η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει συντήρηση στα σχολεία ,δεν μπορεί να λειτουργήσει την παιδεία στη χώρα μας , και τα αναθέτει αυτά σε χορηγούς, τότε να σηκωθεί να φύγει!» επισήμανε πολύ εύστοχα.
Από την άλλη, ο Παπαχλιμίντζος, από τα πιο γνωστά δημοσιογραφικά ζαγάρια στην υπεράσπιση της κυβέρνησης και του συστήματος και γι’ αυτό καλοταϊσμένος, με «ευφυολογήματα» του τύπου: Θέλω σοβιέτ, δεν είμαι ικανοποιημένος. Θέλω κομισάριο. Θα ήθελα να έχω τον Χόνεκερ επικεφαλής του κράτους, για να πάει καλύτερα το πράγμα. Θα ήμασταν όλοι χαρούμενοι. Θα τρέχαμε στα λιβάδια, ελεύθεροι κλπ. Έκανε τα πάντα για να δικαιολογήσει μισθούς και αργομισθίες…
Φυσικά ο δήμαρχος τον έστειλε… αδιάβαστο. Όσο για την ΕΡΤ, διαθέτει πολλά …πιγκάλ και ζαγάρια.








