Ο Ταλ Ντίλιαν, ο γνωστός πια άνθρωπος του κράτους-τρομοκράτη και στρατηγικού συνεργάτη των αστών Ισραήλ, προχώρησε σε μία μακροσκελή δήλωση στην ΕΦΣΥΝ, ύστερα από αίτημα της εφημερίδας, για το σκάνδαλο των υποκλοπών στο οποίο εμπλέκεται και ο ίδιος, ως ιδρυτής της εταιρείας «Intellexa», που εμπορευόταν το κατασκοπευτικό λογισμικό «Predator».
Ο Ντίλιαν αφού επικαλείται… το Άγιο Πνεύμα και την αξία της «αλήθειας» επιλέγει να «χαιρετίσει» για τους δικούς του λόγους την κατάθεση του επικεφαλής της ΕΥΠ σε αρμόδια Επιτροπή του Κοινοβουλίου αφού σύμφωνα με τον Ντίλιαν επιβεβαίωσε πως «ουδέποτε υπήρξε κοινό επιχειρησιακό κέντρο μεταξύ των τεσσάρων ιδιωτών και της μυστικής υπηρεσίας».
Στη συνέχεια, ισχυρίζεται εκ νέου για την εταιρεία του πως «είμαστε πάροχος τεχνολογίας, όχι μισθοφόροι. Η τεχνολογία μας χρησιμοποιείται καθημερινά για την υποστήριξη της ασφάλειας εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Πωλούμε σε κρατικές υπηρεσίες σύμφωνα με όλους τους απαιτούμενους κανονισμούς, αλλά ποτέ δεν λειτουργούμε τα συστήματα για λογαριασμό τους».
Ουσιαστικά, ο άνθρωπος που έχει υπηρετήσει στις αρμόδιες υπηρεσίες των δολοφόνων των IDF και στη συνέχεια ίδρυσε και εταιρεία «ασφαλείας», επαναλαμβάνει πως οι «υπηρεσίες» του συνάδουν με τις αξίες και τους κανονισμούς της ΕΕ και των αστικών κρατών που έχουν ως «δόγμα» να παρακολουθούν τους πάντες και να «υποστηρίζουν την ασφάλεια» που μακελεύει παιδικά κορμιά στη Γάζα.
Συνεχίζοντας την κόντρα του με την κυβέρνηση της ΝΔ, που φέρει βαριές ευθύνης για το σκάνδαλο των υποκλοπών, ρίχνει ξανά σπόντα λέγοντας πως «δεν λειτουργήσαμε ποτέ κανένα σύστημα στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, απορρίπτουμε κατηγορηματικά τις δηλώσεις του υπουργού Δικαιοσύνης που αποδίδουν άμεση ευθύνη στους “τέσσερις ιδιώτες”, πριν ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία και χωρίς να έχουν παρουσιαστεί όλα τα πραγματικά στοιχεία και οι αποδείξεις. Αυτό δεν συνιστά κράτος δικαίου».
Να σημειωθεί ότι ο Ντίλιαν στη δήλωσή του στην ΕΦΣΥΝ επιλέγει να επικαλεστεί τον Αντώνη Σαμαρά και τον Αλέξη Τσίπρα, σημειώνοντας ότι «συμμεριζόμαστε την έκκληση του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για τη σύσταση μιας τέτοιας Επιτροπής (σ.σ. Εξεταστική), στο πλαίσιο της οποίας θα ήμασταν πρόθυμοι να αναζητήσουμε δικαιοσύνη και τα αποδεικτικά στοιχεία θα δείξουν ότι δεν πράξαμε τίποτα μεμπτό. Ο ελληνικός λαός, που εκπροσωπείται από διαφορετικά πολιτικά κόμματα, αξίζει μια αξιόπιστη διαδικασία που μπορεί να αποκαλύψει όλη την αλήθεια, όπως έχει ζητήσει ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής αναφορικά με τη σημασία της θεσμικής διαφάνειας και της πολιτικής λογοδοσίας, καθώς και ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας με την έμφαση που δίνει στην αποκατάσταση της δημόσιας εμπιστοσύνης και του κράτους δικαίου».
Το αστικό «κράτος δικαίου» σε όλο του το μεγαλείο…








