Για μία ακόμη φορά η γνωστή συγγραφέας-αρθρογράφος Σ. Τριανταφύλλου «ξαναχτυπά» σε ρυθμούς που μας έχει συνηθίσει . Σε άρθρο της στα ΝΕΑ (23/5) με τίτλο « Κόμματα διαλύονται, αντικαθίστανται από κλώνους που επαναλαμβάνουν τις ίδιες κοινοτοπίες» ενώ προσπαθεί να αποδομήσει τα νεοϊδρυόμενα κόμματα , καταπιάνεται για μία ακόμη φορά με το ΚΚΕ (μάλλον αυτός είναι ο «καημός» της).
Γράφει χαρακτηριστικά: «…Καμιά παράταξη δεν είναι εντελώς ομοιογενής. Το ΚΚ είναι. Βαριανασαίνοντας εντός του μαυσωλείου, επηρεάζει περίπου το 10% του ελληνικού λαού –κυρίως νέους και seniors– με παραμυθένιες ιστορικές αφηγήσεις, θούριους και επαναστατικά συνθήματα που χρονολογούνται από το 1959: Ζήτω η Κουβανική Επανάσταση! Αλλά, ακούγονται και κάποια παλαιότερα: Ο Οκτώβρης φωτίζει την πάλη των λαών, ο Σοσιαλισμός είναι ανάγκη των καιρών. Η ζημιογόνος παρουσία του ΚΚΕ διαποτίζει συνδικάτα, δήμους (σύμφωνα με τον δήμαρχο Πατρέων κ. Πελετίδη, «Όσο θα είμαστε εμείς, αυτοί που θα θελήσουν να κάνουν επενδύσεις να ξέρουν ότι θα έχουν κόλαση!») και πανεπιστήμια· αλλά, καθώς δεν επιδεικνύουμε ιδιαίτερη έφεση να προοδεύσουμε, το ανεχόμαστε –όπως ανεχόμαστε τους αναρχοφασίστες– δίνοντας βήμα και αποτίοντας σεβασμό στους αρτηριοσκλητωτικούς δολιοφθορείς της κοινωνικής μας ζωής. Εξάλλου, ο επιθετικός αντισυστημισμός του ΚΚΕ έχει δημιουργήσει γραφικούς επιγόνους, μία εκ των οποίων μπορεί να θεωρηθεί η κ. Κωνσταντοπούλου με την προσωπαγή ομάδα της «Πλεύση Ελευθερίας»…»
Ας δούμε ορισμένα ζητήματα με βάση αυτά που αναφέρει:
-Το ΚΚΕ προφανώς και έχει ιδεολογική-πολιτική και οργανωτική ενότητα σε αντίθεση με τα υπάρχοντα κόμματα ή τα υπό διαμόρφωση. Αυτό και ενοχλεί την αρθρογράφο.
-Το ΚΚΕ προφανώς και επηρεάζει κόσμο περισσότερο από τα εκλογικά του ποσοστά, ενώ φαίνεται ενοχλείται σφόδρα η αρθρογράφος από την παραδοχή ότι «περίπου το 10% του ελληνικού λαού –κυρίως νέους και seniors».
-Τα περί «μαυσωλείου» προφανώς και δεν έχουν σχέση με την πρωτοπόρα θεωρία του ΚΚΕ και το πραγματικό νέο που αυτές εκφράζουν σε όλους τους τομείς, αλλά με τις μουχλιασμένες ιδέες αυτών που υποστηρίζουν το σάπιο καπιταλιστικό σύστημα όπως η ίδια.
-Το ΚΚΕ είναι περήφανο για την ιστορική του πορεία και προσφορά και προφανώς δεν πρόκειται για «παραμυθένιες ιστορικές αφηγήσεις» αλλά για αιμάτινες ηρωικές διαδρομές. Οσο για την Οκτωβριανή Σοσιαλιστική επανάσταση, όπως και την Κουβανική- που την ενοχλούν σφόδρα- γιατί απέδειξαν ότι ο καπιταλισμός δεν είναι αιώνιος, και τα συνθήματά τους κάθε άλλο παρά παρωχημένα είναι!
-Τις κατηγορίες-διαστρεβλώσεις για «αρτηριοσκληρωτικούς δολιοφθορείς της κοινωνικής μας ζωής» καθώς και για το δήμαρχο Πάτρας (αγκάθι στα μάτια τους…) τις προσπερνάμε, όπως και την ανησυχία της για την αυξημένη παρουσία του ΚΚΕ στους μαζικούς φορείς με τον αφορισμό της περί «ζημιογόνας παρουσία του ΚΚΕ που διαποτίζει συνδικάτα, δήμους».
-Χαρακτηρίζει το ΚΚΕ ότι διαθέτει «επιθετικό αντισυστημισμό» γνωρίζοντας όμως πολύ καλά ότι αφενός αυτός δεν είναι επιφανειακός και άρα δεν έχει σχέση με δήθεν «αντισυστηματικά κόμματα» (π.χ Κωνσταντοπούλου, Καρυστιανού, Τσίπρας κλπ) και αφετέρου ότι δεν έχει κρύψει από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας του για τους στρατηγικούς στόχους του. Ότι παλεύει για την ανατροπή του καπιταλιστικού συστήματος , για να ξημερώσουν καλύτερες, σοσιαλιστικές μέρες στον τόπο μας, γεγονός που ενοχλεί φαίνεται σφόδρα την αρθρογράφο
Κρίμα! Η αρθρογράφος με βάση τις γνώσεις που διαθέτει θα μπορούσε να ξεπερνούσε τις αντικομμουνιστικές της εμμονές και να έγραφε ένα άρθρο που τουλάχιστον θα είχε επιχειρήματα και δεν θα σκιαμαχούσε με ανεμόμυλους…








