Το Σάββατο 16 Μαΐου, εγκαινιάζεται η έκθεση ζωγραφικής της Μάρθας Κορίτσογλου στη Galerie “f”, στην Καρδίτσα . Παρουσιάζονται 40 έργα της εικαστικού, με ακρυλικά σε καμβά, ακουαρέλες, παστέλ και κάρβουνα που δημιουργήθηκαν κυρίως την τελευταία δεκαετία. Η ίδια λέει γι’ αυτή την τελευταία της δουλειά:
«Η ενότητα των έργων που αποτελεί την έκθεση, προέκυψε μετά από μία δύσκολη προσωπική περίοδο και υπό το βάρος της δυστοπικής πραγματικότητας που βιώνουμε από την κοινωνική αδικία, τον πόλεμο, την καταστροφή….


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αναζητώντας το φως και την ελπίδα, ανασύρω μνήμες από τόπους που ένιωσα σαν καταφύγιο, από βλέμματα που με συγκίνησαν, από τις αντιθέσεις της φύσης. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να συμπυκνώσει κανείς όλες τις σκέψεις, τα συναισθήματα, τις εμπειρίες με το χρωστήρα, να τα αιχμαλωτίσει στον καμβά ή στο χαρτί…
Αλλά η τέχνη είναι ένα ταξίδι εσωτερικής αναζήτησης κι από μόνη της σε οδηγεί σε μονοπάτια που σε καλούν να τα περπατήσεις. Έτσι επιχείρησα να δημιουργήσω εικόνες, ανακαλώντας μνήμες, στιγμές που θα μπορούσα να αναβιώσω. Με την γαλήνια διαφάνεια της ακουαρέλας, αναζητώ ανοιχτούς και φωτεινούς ορίζοντες, μέσα από την αέναη κίνηση της θάλασσας, από το βλέμμα ενός παιδιού, από το ελεύθερο πέταγμα των πουλιών. Με τη στιβαρότητα των ακρυλικών χρωμάτων, αποζητώ τη σταθερότητα και τη δύναμη που προσφέρει η φύση, ενώ με το κάρβουνο την εντιμότητα της απλότητας.
Σ’ αυτό το ταξίδι αναζητώ την αλήθεια των ανθρώπων που ζουν, ενδημούν ή μεταναστεύουν ψάχνοντας να βρουν τον δικό τους τόπο, τον δικό τους ουρανό, που σαν τα πουλιά ψάχνουν να βρουν ασφαλές καταφύγιο.
Η Μάρθα Κορίτσογλου γεννήθηκε στην Αθήνα κι έλκει την καταγωγή της από την Καρδίτσα και την Μικρά Ασία. Σπούδασε Συντήρηση Έργων Τέχνης στη Σχολή Δοξιάδη και Ζωγραφική-Χαρακτική στη Σχολή Καλών Τεχνών Φλωρεντίας.
Πραγματοποίησε μεταπτυχιακό πρόγραμμα, με καθηγητές τους: Χ. Μπότσογλου και Δ. Μυταρά.
Εργάστηκε ως συντηρήτρια σε Βυζαντινά μνημεία , αρχαιολογικές ανασκαφές και νεότερα μνημεία σε συνεργασία με το ΥΠΠΟ και με αρχαιολογικές σχολές του εξωτερικού, ενώ διατηρούσε παράλληλα ιδιωτικό εργαστήριο συντήρησης . Έχει ασχοληθεί με την εικονογράφηση , δημιουργία σκηνικών κα. Από το 1985 ως το 2011 εργάστηκε ως εκπαιδευτικός εικαστικών στη δημόσια εκπαίδευση.
Έχει παρουσιάσει έργα της σε 10 ατομικές και πάνω από 60 ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής και χαρακτικής, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας , διετέλεσε αντιπρόεδρος του Δ.Σ. ενώ για πολλά χρόνια ήταν Έφορος ζωγραφικής και υπεύθυνη της Επιτροπής παιδείας του ΕΕΤΕ. Είναι επίσης μέλος του ΣΚΕΤΚΕ (Συλλόγου Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Κεντρικής Ελλάδας). Έργα της βρίσκονται σε ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Διάρκεια έκθεσης: 16/5 – 7/6/2026











