Με τις τοποθετήσεις των συνηγόρων υποστήριξης της κατηγορίας, δηλαδή των συνηγόρων των συγγενών και των επιζώντων, συνεχίστηκε η χθεσινή διαδικασία στη δίκη για το προδιαγεγραμμένο έγκλημα των Τεμπών, στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας. Υπενθυμίζεται ότι στην προηγούμενη δικάσιμο η πρόταση της εισαγγελέα ήταν να απορριφθούν οι παραστάσεις υποστήριξης της κατηγορίας από το ελληνικό Δημόσιο, αλλά και από το Σωματείο Ελλήνων Μηχανοδηγών «Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης». Αντίθετα, εισηγήθηκε να γίνει δεκτή η παράσταση των Δικηγορικών Συλλόγων μόνο ως προς το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών.
Οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υποστήριξης της κατηγορίας θα συνεχιστούν και στην επόμενη δικάσιμο, την Τρίτη 9 Ιούνη.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι κατά τη χθεσινή διαδικασία επί της εισαγγελικής πρότασης τοποθετήθηκε το ελληνικό Δημόσιο. Συγκεκριμένα, η εκπρόσωπός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους επιχειρηματολόγησε υπέρ της επιλογής να δηλώσει το Δημόσιο παράσταση για την υποστήριξη της κατηγορίας σε βάρος των τεσσάρων κατηγορούμενων, επειδή θεωρούνται ο «πυρήνας του συγκεκριμένου εγκλήματος», επαναφέροντας έτσι επί της ουσίας το βολικό αφήγημα του «ανθρώπινου λάθους».
Πηγή: 902.gr








