Ξεκινούν να καταφτάνουν διαδηλωτές κάθε ηλικίας έξω από την Δημοτική Αγορά Χανίων, για να λάβουν μέρος στην παγκρήτια κινητοποίηση στη βάση της Σούδας, την οποία διοργανώνει η Παγκρήτια Επιτροπή Ενάντια στις Βάσεις και την Εμπλοκή.
Η μεγάλη Παγκρήτια αντιμπεριαλιστική διαδήλωση στην πόλη των Χανίων, θα καταλήξει στην λαομίσητη Αμερικανονατοικη βάση στην Σούδα. Ήδη η πλατεία δημοτικής Αγοράς έχει κατακλυστεί από χιλιάδες διαδηλωτές που έχουν καταφθάσει από κάθε γωνιά της Κρήτης ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Παγκρήτιας Επιτροπής Ενάντια στις Βάσεις και την Εμπλοκή.
«Ούτε γη ούτε νερό στους φονιάδες των λαών», βροντοφωνάζει κατεβαίνοντας από τα λεωφορείο πλήθος κόσμου, συντεταγμένα πίσω από το πανό των σωματείων και μαζικών φορέων Ρεθύμνου, με τις σημαίες της ΕΕΔΥΕ και του ΠΑΜΕ να ανεμίζουν στον αέρα.
«Έξω η Ελλάδα από τη σφαγή. Να κλείσουν οι βάσεις», γράφει το πανό τους.
Καταφθάνοντας οι Ηρακλειώτες ξεκαθάριζουν ηχηρά πως «Θέλουμε τη Σούδα λιμάνι των λαών, όχι ορμητήριο των ιμπεριαλιστών».
Με το πανό τους που γράφει «απεμπλοκή της Ελλάδας από τον πόλεμο. Να κλείσει η βάση της Σούδας», τα εργατικά σωματεία και οι μαζικοί φορείς Ηρακλείου δίνουν το στίγμα, ενώ η Επιτροπή Ειρήνης Ηρακλείου απαιτεί «καμιά συμμετοχή -καμία εμπλοκή στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους. Να κλείσει η βάση της Σούδας και όλες οι βάσεις του θανάτου».

«Παλεύουμε για τη ζωή μας. Όχι στους πολέμους», δηλώνει ο Αγροτοκτηνοτροφικος Σύλλογος Μαλεβιζίου.
«Δώστε λεφτά για την Υγεία. Όχι για του ΝΑΤΟ τα σφαγεία. Οι υγειονομικοί παλεύουν για τη ζωή όλων των λαών», ξεκαθαρίζει με το πανό του, το Σωματείο Εργαζομένων ΠΑΓΝΗ.
Παρόντες είναι ήδη το Εργατικό Κεντρο, Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ και οι μαζικοί φορείς Χανίων, αλλά και ο Φ.Σ. Εστιών με το πανό τους που γράφει «ΗΠΑ- ΕΕ – Ισραήλ σας ξέρουμε καλά, για κέρδη και συμφέροντα σκοτώνετε παιδιά».
«Λευτεριά στην Παλαιστίνη. Καμία εμπλοκή της Ελλάδος στο μακελειό. Να κλείσει η βάση της Σούδας», λέει το πανό της Επιτροπής Ειρήνης Χανίων.
Παρούσα είναι και η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Χανίων.
«Ένας είναι ο εχθρός, ο ιμπεριαλισμός» βροντοφωνάζουν οι συγκεντρωμένοι, περιμένοντας και τον υπόλοιπο λαό που καταφτάνει από όλη την Κρήτη, για να συνενωθούν, απαιτώντας να κλείσει εδώ και τώρα η αμερικανονατοϊκη βάση της Σούδας που καθιστά το νησί ορμητήριο πολέμου και το λαό του στόχο αντιποίνων.
Από το μικρόφωνο ακούγεται το κάλεσμα της Παγκρήτιας Επιτροπής ενάντια στις βάσεις και στην εμπλοκή:
«Λαέ της Κρήτης, ξεσηκωμός!
Δεν ανεχόμαστε τη μετατροπή του νησιού μας σε πολεμικό φυλάκιο των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ! Την ώρα που λείπουν λεφτά από νοσοκομεία, σχολεία και μισθούς, βρίσκουν δισεκατομμύρια για όπλα και πολέμους!
Δεκάδες σωματεία, σύλλογοι και φορείς σε όλη την Κρήτη δίνουν το “παρών”!
Κανείς μόνος του!
Όλοι στη συγκέντρωση στην πλατεία της Αγοράς.
Όλοι στην κινητοποίηση ενάντια στη βάση της Σούδας!
ΝΑΤΟ killers go home!
Οι λαοί δεν έχουν ανάγκη από πολεμοκάπηλους πρέσβεις και επιθεωρητές των βάσεων! Η Κρήτη δεν τους υποδέχεται με κόκκινα χαλιά!
Σήμερα δίνουμε απάντηση σε όσους προσπαθούσαν όλο το προηγούμενο διάστημα να πείσουν ότι οι ΝΑΤΟϊκοί είναι φιλάνθρωποι! Δίνουμε απάντηση σε όσους έβαλαν τους ΝΑΤΟίκούς της Βάσης της Σούδας να κάνουν μαθήματα πυρόσβεσης στα παιδιά μας σε σχολεία των Χανίων. Αυτοί που έχουν μακελέψει δεκάδες λαούς σε όλη την Γη, οι εμπρηστές της Παλαιστίνης, του Λιβάνου, του Ιράν, του Αφγανιστάν, της Λιβύης, της Γιουσκοσλαβίας είναι ανεπιθύμητοι στον τόπο μας!
Η απάντηση θα δοθεί στους δρόμους!
Με μαζική συμμετοχή, με οργανωμένο αγώνα !
Να κλείσει τώρα η βάση της Σούδας!
Να επιστρέψουν όλες οι στρατιωτικές αποστολές από το εξωτερικό!
Ούτε γη ούτε νερό στους φονιάδες των λαών!
Όλοι τώρα στην Παγκρήτια κινητοποίηση!
Σήμερα μιλά ο λαός της Κρήτης!
Οι εργαζόμενοι δε θέλουμε ο ιδρώτας μας να γίνεται καύσιμο πολέμου.
Οι νέοι δε δεχόμαστε την «κουλτούρα των φερέτρων».
Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στους φαντάρους που με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο εναντιώνονται στην πολεμική εμπλοκή. Απαιτούμε να αρθούν οι ποινές, στα παιδιά του λαού μας που βγήκαν με θάρρος και δήλωσαν το αυτονόητο. Οι φαντάροι είναι του λαού παιδιά, έξω από τα σύνορα δεν έχουνε δουλειά. Να επιστρέψουν όλες οι στρατιωτικές αποστολές εκτός συνόρων!
Η βάση της Σούδας κάνει την Κρήτη στόχο αντιποίνων, δεν προσφέρει ασφάλεια!
Δεν θα σωπάσουμε!
Δεν ανεχόμαστε drones με εκρηκτικά να σουλατσάρουν στα χωρικά ύδατα της χώρας. Δεν ανεχόμαστε το νησί μας να στοχοποιείται από τους ανταγωνιστές των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ.
Δεκάδες σωματεία και φορείς από ολόκληρη την Κρήτη, δίνουμε αγώνα για ειρήνη και απεμπλοκή της χώρας απ’ το πολεμικό σφαγείο!»

«Λευτεριά στην Παλαιστίνη. Καμία εμπλοκή της Ελλάδος στο μακελειό. Να κλείσει η βάση της Σούδας», λέει το πανό της Επιτροπής Ειρήνης Χανίων.
Παρούσα είναι και η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Χανίων.
Στον χώρο κατέφθασαν και τα σωματεία και μαζικοί φορείς του Λασιθίου με το πανό τους «Έξω από το ΝΑΤΟ. Να κλείσουνε οι βάσεις, καμία συμμετοχή στις επεμβασεις».
Μαζί με τους φορείς τους εργατικού – λαϊκού κινήματος βρίσκεται και ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων Τεμπών.
«Ένας είναι ο εχθρός, ο ιμπεριαλισμός» βροντοφωναζουν οι συγκεντρωμένοι, περιμένοντας και τον υπόλοιπο λαό που καταφτάνει από όλη την Κρήτη, για να συνενωθούν, απαιτώντας να κλείσει εδώ και τώρα η αμερικανονατοϊκη βάση της Σούδας που καθιστά το νησί ορμητήριο πολέμου και το λαό του στόχο αντιποίνων.
Από το μικρόφωνο ακούγεται το κάλεσμα της Παγκρήτιας Επιτροπής ενάντια στις βάσεις και στην εμπλοκή: «Λαέ της Κρήτης, ξεσηκωμός!
Δεν ανεχόμαστε τη μετατροπή του νησιού μας σε πολεμικό φυλάκιο των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ! Την ώρα που λείπουν λεφτά από νοσοκομεία, σχολεία και μισθούς, βρίσκουν δισεκατομμύρια για όπλα και πολέμους!
Δεκάδες σωματεία, σύλλογοι και φορείς σε όλη την Κρήτη δίνουν το “παρών”!
Κανείς μόνος του!
Όλοι στη συγκέντρωση στην πλατεία της Αγοράς.
Όλοι στην κινητοποίηση ενάντια στη βάση της Σούδας!
ΝΑΤΟ killers go home!
Οι λαοί δεν έχουν ανάγκη από πολεμοκάπηλους πρέσβεις και επιθεωρητές των βάσεων! Η Κρήτη δεν τους υποδέχεται με κόκκινα χαλιά!»
Σήμερα δίνουμε απάντηση σε όσους προσπαθούσαν όλο το προηγούμενο διάστημα να πείσουν ότι οι ΝΑΤΟϊκοί είναι φιλάνθρωποι! Δίνουμε απάντηση σε όσους έβαλαν τους ΝΑΤΟίκούς της Βάσης της Σούδας να κάνουν μαθήματα πυρόσβεσης στα παιδιά μας σε σχολεία των Χανίων. Αυτοί που έχουν μακελέψει δεκάδες λαούς σε όλη την Γη, οι εμπρηστές της Παλαιστίνης, του Λιβάνου, του Ιράν, του Αφγανιστάν, της Λιβύης, της Γιουσκοσλαβίας είναι ανεπιθύμητοι στον τόπο μας!
Η απάντηση θα δοθεί στους δρόμους!
Με μαζική συμμετοχή, με οργανωμένο αγώνα !
Να κλείσει τώρα η βάση της Σούδας!
Να επιστρέψουν όλες οι στρατιωτικές αποστολές από το εξωτερικό!
Ούτε γη ούτε νερό στους φονιάδες των λαών!
Όλοι τώρα στην Παγκρήτια κινητοποίηση!
Σήμερα μιλά ο λαός της Κρήτης!
Οι εργαζόμενοι δε θέλουμε ο ιδρώτας μας να γίνεται καύσιμο πολέμου.
Οι νέοι δε δεχόμαστε την «κουλτούρα των φερέτρων».
Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στους φαντάρους που με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο εναντιώνονται στην πολεμική εμπλοκή. Απαιτούμε να αρθούν οι ποινές, στα παιδιά του λαού μας που βγήκαν με θάρρος και δήλωσαν το αυτονόητο. Οι φαντάροι είναι του λαού παιδιά, έξω από τα σύνορα δεν έχουνε δουλειά. Να επιστρέψουν όλες οι στρατιωτικές αποστολές εκτός συνόρων!
Η βάση της Σούδας κάνει την Κρήτη στόχο αντιποίνων, δεν προσφέρει ασφάλεια!
Δεν θα σωπάσουμε!
Δεν ανεχόμαστε drones με εκρηκτικά να σουλατσάρουν στα χωρικά ύδατα της χώρας. Δεν ανεχόμαστε το νησί μας να στοχοποιείται από τους ανταγωνιστές των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ.
Δεκάδες σωματεία και φορείς από ολόκληρη την Κρήτη, δίνουμε αγώνα για ειρήνη και απεμπλοκή της χώρας απ’ το πολεμικό σφαγείο!”

«Η σημερινή κινητοποίηση είναι η κορύφωση της αντιίμπεριαλιστικής δράσης που έχει αναπτύξει ο λαός της Κρήτης όλο το προηγούμενο διάστημα. Συνεχίζουμε με ένα κορυφαίο γεγονός που θα οργανωθεί στην πόλη μας.
Η Ελληνική Επιτροπή για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη (ΕΕΔΥΕ) ανακοινώνει ότι το Σάββατο και Κυριακή 6 και 7 Ιούνη θα φιλοξενήσει στα Χανιά, μαζί με την επιτροπή Ειρήνης Χανίων, την διάσκεψη Μέσης Ανατολής του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ειρήνης (ΠΣΕ) με θέμα:
«Οι εξελίξεις στην περιοχή της Μ. Ανατολής και της Αν. Μεσογείου και ο αγώνας για την Ειρήνη»
Στην διάσκεψη, στην οποία θα λάβουν μέρος αντιπροσωπείες της ΕΕΔΥΕ και της ΕΕΔΔΑ, θα συμμετάσχουν αντιπροσωπείες από τα αντιιμπεριαλιστικά κινήματα ειρήνης της Παλαιστίνη, Συρίας, Λίβανου, Αιγύπτου, Ισραήλ, Τυνησίας, Ιράκ, Ιράν, Τουρκίας και Κύπρου. Στις διήμερες εκδηλώσεις προβλέπεται να γίνει παράσταση διαμαρτυρίας στην αμερικανική βάση της Σούδας και διεθνιστική εκδήλωση με συναυλία στο λιμάνι των Χανίων την Κυριακή 7 Ιούνη.
Με την μαζική μας συμμετοχή στέλνουμε μήνυμα: Έξω η Ελλάδα από τον Πόλεμο! Να κλείσει η Βάση της Σούδας».
Στην συγκέντρωση παρευρίσκονται τα μέλη της Κ.Ε του ΚΚΕ: Τηλέμαχος Δημουλας, Σάββας Βασιλειάδης και Τάσος Ναθαναϊλίδης γραμματέας της Κ.Ο Κρήτης του ΚΚΕ καθώς επίσης και πολυμελής αντιπροσωπεία της Επιτροπής Περιοχής Κρήτης.
Πηγή: 902.gr












